Дуальна Форма Здобуття Освіти
ЗАКЛАД ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ "КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ЛІСОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ"
Це інноваційний підхід до навчання, який поєднує академічні знання з реальним практичним досвідом на робочому місці. Ця модель передбачає тісну співпрацю між навчальними закладами та роботодавцями, що дає можливість студентам здобувати професійні навички безпосередньо у виробничих умовах.
Переваги дуальної форми навчання
Практичний досвід:
Студенти отримують можливість застосовувати теоретичні знання на практиці, працюючи на сучасному обладнанні під керівництвом досвідчених спеціалістів.
Підвищена конкурентоспроможність:
Практичний досвід, здобутий під час навчання, підвищує шанси на успішне працевлаштування після закінчення навчального закладу.
Індивідуальний підхід:
Навчання відбувається в умовах реальної професійної діяльності, що дозволяє студентам краще зрозуміти вимоги та очікування роботодавців.
Скорочення розриву між теорією та практикою:
Дуальна форма навчання зменшує відстань між теоретичними знаннями та практичними навичками, роблячи процес навчання більш ефективним.
Студенти отримують можливість застосовувати теоретичні знання на практиці, працюючи на сучасному обладнанні під керівництвом досвідчених спеціалістів.
Підвищена конкурентоспроможність:
Практичний досвід, здобутий під час навчання, підвищує шанси на успішне працевлаштування після закінчення навчального закладу.
Індивідуальний підхід:
Навчання відбувається в умовах реальної професійної діяльності, що дозволяє студентам краще зрозуміти вимоги та очікування роботодавців.
Скорочення розриву між теорією та практикою:
Дуальна форма навчання зменшує відстань між теоретичними знаннями та практичними навичками, роблячи процес навчання більш ефективним.
Як це працює?
Співпраця з підприємствами:
Навчальні заклади укладають договори з підприємствами, які надають студентам місця для проходження практики.
Гнучкий графік:
Студенти чергують періоди теоретичного навчання в закладах освіти з періодами практичної роботи на підприємствах.
Професійна підтримка:
На підприємствах студентів супроводжують наставники, які допомагають їм адаптуватися до робочих умов і надають необхідну підтримку.
Навчальні заклади укладають договори з підприємствами, які надають студентам місця для проходження практики.
Гнучкий графік:
Студенти чергують періоди теоретичного навчання в закладах освіти з періодами практичної роботи на підприємствах.
Професійна підтримка:
На підприємствах студентів супроводжують наставники, які допомагають їм адаптуватися до робочих умов і надають необхідну підтримку.
Дуальна форма здобуття освіти – це ефективний спосіб підготовки фахівців, які готові до викликів сучасного ринку праці. Ця модель навчання забезпечує студентів необхідними знаннями та навичками, роблячи їх більш конкурентоспроможними та готовими до професійних викликів.

Нормативно-правова база впровадження дуальної освіти в Україні
Закон України «Про освіту»
Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII
Закон України «Про фахову передвищу освіту» від 06.06.2019 № 2745-VII
Наказ МОН № 426 від 13.04.2023 р. «Про затвердження Положення про дуальну форму здобуття фахової передвищої та вищої освіти»
Методичні рекомендації щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти 2023 р.
Розпорядження КМУ від 19.09.2018 № 660-р «Про схвалення Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти»
Наказ Міністерства освіти і науки України від 15 жовтня 2019 р. № 1296 «Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти»
Наказ МОН від 15.09.2021 р.№ 991 “Про внесення змін до Наказу від 15.10.2019 р. № 1296
План заходів з реалізації Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 № 214
Аналітичний звіт 2022/2023 н.р. за результатами четвертого року пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти
Онтологія дуальної освіти: досвід Німеччини та України 2022 р.
Інформація про навчання на дуальній формі
Покрокова інструкція щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) для закладу освіти
Покрокова інструкція щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) для здобувача
Покрокова інструкція щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти (ДФЗО) для роботодавця
Нормативні документи Кременецького лісотехнічного фахового коледжу, якими регламентується здобуття освіти за дуальною формою
Нормативні документи Кременецького лісотехнічного фахового коледжу, якими регламентується здобуття освіти за дуальною формою
Договір про співпрацю щодо дуального навчання здобувачів освіти в Кременецькому лісотехнічному фаховому коледжі
Тристоронній договір про здобуття фахової передвищої освіти за дуальною формою навчання в кременецькому лісотехнічному фаховому коледжі
Заява на переведення на дуальну форму здобуття освіти
Згода на забезпечення навчання на робочому місці за дуальною формою освіти