Свідінська Антоніна Леонтіївна
практичний психолог Кременецького лісотехнічного фахового коледжу
Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Головною метою роботи практичного психолога в коледжі є психологічний супровід студентів та допомога у вирішенні питань психологічного характеру, що виникли під час навчально-виховного процесу в учасників освітнього процесу та у батьків студентів коледжу.
Практичний психолог коледжу здійснює психологічний супровід освітнього процесу, а також систематичні моніторингові дослідження щодо адаптації першокурсників, стресостійкості, соціальної адаптованості, навчальної мотивації та якості освітнього процесу в коледжі. Особлива увага приділяється таким важливим питанням: запобігання конфліктів; протидія булінгу, шкідливі звички; психологічна готовність до іспитів , а також підвищення ефективності освітнього процесу, захист психічного здоров'я молоді, організація психологічного супроводу із здобувачами освіти та створення комфортної соціально-психологічної атмосфери в студентському колективі коледжу.
Якщо ви перебуваєте в стані пригніченості, розгубленості, тривожності, безініціативності, що має помітно негативні наслідки (загострюють взаємини з рідними та соціальним оточенням, гальмують ваш особистий розвиток), то ви можете звернутися і надіслати повідомлення на «Скриньку довіри».
Відповідно до проблемних ситуацій вам буде надано фахова допомога психолога. Дотримання конфіденційності гарантовано.
Якщо ви перебуваєте в стані пригніченості, розгубленості, тривожності, безініціативності, що має помітно негативні наслідки (загострюють взаємини з рідними та соціальним оточенням, гальмують ваш особистий розвиток), то ви можете звернутися і надіслати повідомлення на «Скриньку довіри».
Відповідно до проблемних ситуацій вам буде надано фахова допомога психолога. Дотримання конфіденційності гарантовано.
Нормативно-правова база
- Етичний кодекс психолога
- Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
- Лист МОН від 21.08.2023 № 1/12492-23 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 н. р.”
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в навчально-виховному процессі закладів освіти працівниками психологічної служби у системі освіти України у 2020/2021 навчальному році
- Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
- Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”
- Лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей”
- Наказ МОН від 02.10.2018 № 1047 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами”
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”
- Лист МОН від 20.04.2018 № 1/9-252 “Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України”
- Лист МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 “Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України”
- Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 585 "Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах"
- Лист МОН України від 22.06.2022 № 1/6885-22 «Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов’язаному зі збройною агресією російської федерації на території України»
- Лист МОН України від 14.06.2022 № 1/6355-22 «Про Рекомендації щодо усунення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з війною в Україні та гуманітарною
кризою» - Лист МОН України від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»
- Лист МОН України від 13.05.2022 № 1/5119-22 «Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»
- Лист МОН України від 29.03.2022 №1/3737-22 "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
- Лист МОН України від 20.03.2020 № 6/488-20 «Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»
- Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національно патріотичного виховання в закладах освіти України»
- Лист ІМЗО від 29.03.2023 No 21/08-479 «Про Всеукраїнську програму метального здоров'я «Ти як?»
Законодавчі та нормативно-правові акти щодо запобігання та протидії насильства
В Україні працює тренажер для психологічної підтримки підлітків
Запуск тренажера для психологічної підтримки підлітків в Україні є важливим кроком для забезпечення доступу до психологічної допомоги та консультацій для молоді.
Платформа “Happy Mind Help” може надавати важливі ресурси та вправи для підлітків, які стикаються зі стресом, тривожністю, депресією або іншими психологічними викликами. Це є безпечним та дискретним способом отримувати підтримку та інформацію.
Якщо у вас або ваших близьких є потреба в психологічній підтримці, завжди важливо звертатися до фахівців у цій сфері. Але онлайн-ресурси можуть служити корисним доповненням до професійного консультування.
Запуск тренажера для психологічної підтримки підлітків в Україні є важливим кроком для забезпечення доступу до психологічної допомоги та консультацій для молоді.
Платформа “Happy Mind Help” може надавати важливі ресурси та вправи для підлітків, які стикаються зі стресом, тривожністю, депресією або іншими психологічними викликами. Це є безпечним та дискретним способом отримувати підтримку та інформацію.
Якщо у вас або ваших близьких є потреба в психологічній підтримці, завжди важливо звертатися до фахівців у цій сфері. Але онлайн-ресурси можуть служити корисним доповненням до професійного консультування.
Стоп булінг!
- Булінг
- Відповідальність за вчинення булінгу та недотримання алгоритму дій при вияві булінгу
- Нормативно-правова база щодо протидії булінгу
- Рекомендації батькам щодо виявлення випадків цькування та захисту дитини від булінгу
- Рекомендації для педагогічних працівників
- Що робити, якщо ваша дитина агресор
- Як допомогти жертві булінгу
- Як допомогти жертві кібербулінгу
- Як протидіяти домашньому насильству