Дроздова Е. Л. звернула увагу на те, що поява машинного інтелекту кидає серйозні виклики системам освіти і науки. Тут важливо бачити обидві сторони медалі: як Україна готує фахівців для розвитку ШІ та як сам штучний інтелект змінює освіту і науку.
Науковці дедалі частіше використовують ШІ для різних цілей наукового дослідження: аналізу даних,огляду джерел і навіть створення концепцій чи ідей або написання статей чи дисертаціїй.Головний принцип - повна прозорість. Дослідники мають детально розкривати для чого саме,як і навіщо вони використовують штучний інтелект.
Студенти мають створювати оригінальні роботи й обовʼязково зазначати,де саме використовувався ШІ - для перекладу, аналізу даних чи створення презентацій.
Водночас кожна навчальна програма може встановлювати власні правила щодо використання автоматизованого мислення.Такий підхід забезпечує прозорість і дає змогу зберігати баланс між інноваціями та академічною доброчесністю.
Чуповська О. Р. детально розповіла про інноваційні підходи до організації навчання математики: організація дослідної діяльності здобувачів,використання інформаційно-комунікаційних технологій, візуалізація навчального матеріалу , відеозапис, схеми, діаграми,інтелектуальні карти, сучасні технології навчання, сервіси дистанційного навчання .
Диференційований підхід до навчання,організація самостійної навчально-пізнавальної та дослідної діяльності, застосування методу математичного моделювання, систематичне використання програмно-педагогічних засобів сприяє більш ефективному оволодінню компетентностями.
Досить цікаво і конструктивно пройшло обговорення доповідей.Викладачі отримали необхідну інформацію, яку зможуть використовувати в навчально-виховній роботі.